DIAGNOSTIKA VOZIDEL
RFID zámky, karty, tokeny
REFRAKTOMETRY
MĚŘÍCÍ PŘÍSTROJE
ELEKTRONICKÉ MODULY
FOTO, KAMERY, MIKROSKOPY
EASYDUINO, RESINY PRO 3D TISK, RFID tokeny, čtečky, zámky
- Úvod
- Diagnostické kabely
- BMW
- BMW K+DCAN S PŘEPÍNAČEM, pro INPA
BMW K+DCAN S PŘEPÍNAČEM, pro INPA
- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- BMW K+DCAN S PŘEPÍNAČEM, pro INPASkladem v Brandýse1 200,00 Kč
BMW K+DCAN s přepínačem.
Barva kabelu transparentní nebo modrá, dle aktualní dostupnosti.
Kabel K+DCAN díky vestavěnému přepínači podporuje dvojitou linii K, takže na rozdíl od svého předchůdce (bez přepínače) nejsou problémy s většinou modulů v automobilech BMW. Díky tomuto řešení je spolehlivý a ideální pro profesionální použití.

Přepínač umožňuje připojit nebo odpojit 8 pin v rozhraní, které se používá k přenosu dat zodpovědných za diagnostiku modulů v některých BMW autech. V 90% případů by měla být tato linie připojena. Abychom lépe porozuměli principu fungování, nejprve popis typu diagnostických linií v automobilech BMW a jaké informace jsou prostřednictvím nich zasílány.
K Line - Jedná se o diagnostickou linku používanou v automobilech od roku 1996 do roku 2007. V zásuvce OBD2 probíhá přenos dat na pinech 7 a 8. E6x, E70, E87, E9x do roku 2007 probíhá přenos informací z modulů na linii 7. Také BMW e38, e39, e46, e53, e83 fungují na linii 7, jsou tak posílány informace z motoru a automatické převodovky. Ale ostatní moduly jsou však načteny z linie 8. Proto je zapotřebí aby piny 7+8 byli spojeny.
D-CAN - To není nic jiného než „modernizovaná“ diagnostická linie, která se objevila v automobilech BMW řady E v roce 2007. Zásuvka OBD2 v těchto vozech je umístěna na kolících 6 (Low-Speed CAN) a 14 (High-Speed) CAN). Od roku 2007 všechna auta BMW používají tuto linku k odesílání všech dat z modulů.
Shrnutí: Automobily BMW řady E do roku 2007 používají pro diagnostiku linky K (piny 7 a 8), zatímco od roku 2007 byly stejné informace zasílány na novější linku s názvem D-CAN. Tak že pro modely BMW řady E po roce 3/2007 postačí kabel K+DCAN bez přepínače.
Proč je tedy nutností „přemostění“ pinů 7 a 8? Protože novější modely je nepoužívají a tyto linky jsou vůči nim lhostejné, ale starší modely potřebují obě linky pro plnou diagnostiku. Linka 8 v některých autech také slouží jako port ETHERNET, pomocí kterého můžete diagnostikovat multimediální moduly CIC a NBT. Spuštění tohoto vedení společně s vedením 7 způsobí, že se na něm objeví napětí, což má za následek odpojení veškeré diagnostiky. Ano, pro tuto malou skupinu automobilů je tento spínač důležitou funkcí, bez které by žádná diagnostika nebyla možná. V ostatních případech je nejvhodnější nastavit přepínač do polohy, kde jsou připojeny piny 7 a 8.
Příklady podporovaných modelů BMW (1996–2015):
KLine MODELY | D-CAN MODELY |
BMW 1 Series E87 | BMW E60, E61 3 / 2007 |
BMW 3 Series E46 E9X | BMW E83 9 / 2006 |
BMW 5 Series E39 E60 E61 | BMW E84 |
BMW 6 Series E63 E64 | BMW E81, E87 3 / 2007 |
BMW 7 Series E38 E65 E66 | BMW E90, E91, E92, E93 3 / 2007 |
BMW X Series E53 (E83 do 09/2006) | BMW E70 (New X5), E71, E72 |
BMW Z Series E52 E85 | R56 (New Mini) |
MINI R50, R52, R53, R55, R56 | R57, R58, R59, R60, R61 |
ROLLS ROYCE |
Podporované protokoly:
Vysokorychlostní D-CAN a PT-CAN (500 kbit/s).
Nízký-rychlost K-CAN (100 kbit/s).
Standardní BMW porty (rozhraní BMW-OBD, BMW ADAPTÉR 20PIN s OBD2 redukcí.
Podporované programy:
Rozhraní pracuje s programy jako: INPA , ISTA-D, ISTA-P, NCS Expert, DIS, TIS, SSS Progman, NFS, WinKFP, Toolset32, Navcoder, Carsoft, BTool Expert a další ...
Příklad použití rozhraní K + DCAN:
Čtení parametrů LIVE DATA během nastaveného a očekávaného provozu vozidla, jako jsou vanos, sondy, tlak čerpadla, tlak posilovače turbodmychadla, hladkost jednotlivých válců, průtokoměr atd.
Testy ovladačů (např. test ventilátoru pro kontrolu správné funkce).
Kódování, programování a přizpůsobení modulů, seřízení xenonových světel.
Aktivace denních světel, funkce denních světel je převzata žárovkami dálkových světel pracujících s přibližně 20% výkonem.
Aktivace směrových světel při zavírání.
Vypnutí signálu nezapnutého pásu.
Uzavření centrálního zamykání za jízdy.
Nastavení PDC (parkovací asistent).
Zrušit servisní prohlídku OLEJOVÁ SLUŽBA, INSP1, INSP2.
Resetování / výměna doby kontroly oleje a brzdové kapaliny,
a mnoho dalších…
Požadavky:
Systém Windows: XP doporučeno, 7, 8, 10.
USB port.
minimálně 10 GB volného místa na disku.