- Úvod
- Diagnostické kabely
- PROFI - kvalitní
- ICAR Pro BT3.0 VGATE ELM327 V2.3, CAN BUS BLUETOOTH, pro TORQUE, FORSCAN
ICAR Pro BT3.0 VGATE ELM327 V2.3, CAN BUS BLUETOOTH, pro TORQUE, FORSCAN

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Související zboží4
- ICAR Pro BT3.0 VGATE ELM327 V2.3, CAN BUS BLUETOOTH, pro TORQUE, FORSCANSkladem v Brandýse920,00 Kč
DIAGNOSTICKÝ MODUL CAN-BUS BLUETOOTH V2.3.
Vybraný modul jde s Forscanem, podporuje cca 104 příkazů OBD ELM v2.3 včetně.
Tento typ byl také úspěšně vyzkoušen na Honda Prius, kde načítal správně a asi 10x krát rychleji data o napětí jednotlivých baterií narozdíl od obyčejných "ebay/aukro" modulů, kterých měl pán plný pytlík.
Modul může být zapojen stále v zásuvce, po půlhodině nečinnosti přechází do sleep modu!
Ze sleep modu se dokáže sám probudit (ICAR2 či ICAR3 se musí ručně resetovat).
Odběr ve sleep modu je pod 3mA, 10x méně než ICAR2 nebo ICAR3.
Aplikace pro Android: Torque, Dashcommand, Forscan apod.
Plně kompatibilní s ELM327.
Rychlejší procesor než ELM327 4x a více ELM327 je RISC 8bit 44MHz MCU, iCar je ARM 16bit MCU).
Nízký odběr ve sleep módu.
3 LED diody k indikaci provozu (modrá, zelená, červená).
Lepší podpora protokolu J1939 než u klasického ELM327.
OBDII dekódovací čip: ARM 16bit MCU.
Firmware: ELM327 2.2 kompatibilní.
Přenosová rychlost: 4800 / 9600 / 10400 / 38400 / 500K.
Input interface: OBDII male 16pin.
LED Indikace: napájení (červená) / OBD (zelená) / Link (modrá) spojení PC nebo telefonem.
Napájecí napětí 12V, ochrana proti přepětí a zkratu.
Podporuje protokoly OBDII/EOBD2:
ISO 15765-4 CAN-B 125Kbps
ISO 15765-4 CAN-C 500Kbs, 11bit ID, 29bit ID
ISO 14230-4 KWP2000
ISO 9141-2 5 baud init. 10.4 kbaud
SAE J1850 VPW 10.4 kbaud
SAE J1850 PWM 41.6 kbaud
SAE J1939 the Data link standard
Kabel disponuje podporou všech současných pěti standardů, které OBDII zná, takže nezávisle na obsluze umí jak americké, tak evropské značky a dokonce i aktuální CAN-BUS.
Auto musí podporovat normu EOBD OBD2, v praxi se jedná o benzíny vyrobené v EU nejpozději od 2001 a nafty od 2004, někdy i dříve.
Adaptér s čipem kompatibilním s ELM327 nahrazuje současnou kombinaci adaptérů ELM323, ELM320 i ELM322 a navíc přidává podporu nového rozhraní CAN-BUS.
Nejuniverzálnější diagnostika podporuje:
evropská vozidla ISO,CAN
americká vozidla ISO,VPW,PWM,CAN
vozidla koncernu Ford PWM,CAN
asijská vozidla ISO,CAN
vozidla GM VPW,CAN
Umožňuje provádět následující operace:
Čtení diagnostických chybových kódů a zobrazení jejich významů, více než 3000 kódů v databázi.
Smazat chybové kódy a vypnutí MIL "Check Engine" light.
Zobrazení aktuální dat z čidel:
Motor RPM
Vypočtená hodnota zatížení
Teplota chladiva
Stav palivového systému
Aktuální rychlost vozu
Tlak v sacím potrubí
Teplota nasávaného vzduchu
Průtok vzduchu
Absolutní poloha škrticí klapky
Status palivového systému
Tlak paliva
a mnoho dalších funkcí v závislosti na podpoře vozidla.
Popis zásuvky OBDII 16-pin DLC:
1. n/a
2. Bus + SAE J1850 PWM, VPW
3. n/a
4. Battery -
5. Signal -
6. CAN High ISO 15765-4
7. K Line ISO 9141-2, SAE J2234
8. n/a
9. n/a
10. Bus - SAE J1850 PWM, VPW
11. n/a
12. n/a
13. n/a
14. CAN Low ISO 15765-4
15. L line ISO 9141-2, ISO 14230-4
16. Battery +
Pouze piny 2, 4, 5, 6, 7, 10, 14, 15, 16 jsou využity. Jiné nestandardní piny nejsou podporovány
Tento adaptér není určen pro programy VAG-COM.
Zákazníci k nám jezdí osobně pro vyzkoušení z celé republiky, když udělají špatnou zkušenost s jinými "taky kabely"!