- Úvod
- Diagnostické kabely
- PROFI - kvalitní
- PROFI diagnostika pro FORD MAZDA + SERVIS PROXI FIAT ELM327 FTDI PIC18F25K80 V1.4 USB FORSCAN s FTDI232 přepínač MS HS
PROFI diagnostika pro FORD MAZDA + SERVIS PROXI FIAT ELM327 FTDI PIC18F25K80 V1.4 USB FORSCAN s FTDI232 přepínač MS HS
- Novinka
- TOP produkt

- Akce
- Novinka
- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Ke stažení
- Související zboží5
- PROFI diagnostika pro FORD MAZDA + SERVIS PROXI FIAT ELM327 FTDI PIC18F25K80 V1.4 USB FORSCAN s FTDI232 přepínač MS HSSkladem v Brandýse1 380,00 Kč
ELM327 pro FORD, s přepínačem MS a HS CAN, USB verze.
Také pro FIAT Multiecuscan s ÚPRAVOU pro PROXI a SERVIS.
S naším kabelem bude např. kódování vstřiků hračkou.
Náš kabel si necháváme vyrábět na zakázku, abychom měli jistotu, že použité čipy a jejich elektrické zapojení bude vyhovovat nejnáročnějším požadavkům pro OBD2 diagnostiku.
Pro komunikaci s autem je použit mikroprocesor PIC18F25K80, který zvládá kompletní sadu příkazů "ELM327 v1.4".
Pro přenos dat do PC je pak použit nejlepší převodník skotské firmy FTDI FT232. Tento čip umožňuje v případě problémů v komunikaci s autem změnit "latency time" ve vlastnostech virtuálního COM portu, což zmíněné problémy spolehlivě řeší.
To ostatní čipy, jako je čínský CH340 nebo čínský padělek čipu PL2303, neumí. Takové kabely jsou potom k ničemu.
Takový kabel je v záplavě levných čínských padělků "ELM327" téměř již na vymření.
Do levných USB "elmů" se dnes dává cokoli, třeba i čip na BT, který zvládne jen pár příkazů (na to základní to někdy může stačit).
Stránka programu FORScan.
Stránka programu Multiecuscan.
My Vám zde přinášíme klasiku, která obsahuje jednak kvalitní USB převodník FTDI FT232 a hlavně originál PIC18F25K80, který umí všechny OBD příkazy do verze ELM v1.4.
Skenovací nástroj s plnou podporou pro Ford a protokolu MS-CAN. USB převodník FTDI FT232.
V Multiecuscanu je tento kabel při testu označen jako kompatibilní 1.4.
Kabel má provedenu hardwareovou úpravu, aby se domluvil s Multiecuscanem a "servisními" funkcemi.
Aktuálně vyráběné "ELM" kabely většinou nefungují 100% s Multiecuscanem a návody na internetu popisují úpravy starších typů, které již nejdou sehnat (v1.4 černý).
Ve spolupráci s majitely vozů značky FIAT/Alfa jsme zkusili upravit různé novější verze kabelů a 100% funkční výsledek Vám zde přinášíme.
Podporované protokoly:
ISO15765-4 (CAN).
ISO14230-4.
ISO9141-2.
J1850 VPW (GM vehicles).
J1850 PWM (Ford vehicles).
FORD CAN HS, MS CAN FORD FORD 9141.
SAE J1850 PWM(41.6Kbaud).
SAE J1850 VPW(10.4Kbaud).
ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud).
ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud).
ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud).
ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud).
ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud).
ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud).
ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud).
A.SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud).
B.USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud).
C.USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud).
Default settings(user adjustable).
Hlavní funkce:
Čtení/mazání chyb ze všech modulů, včetně OBD2/EOBD.
Přístup do modulů na HS-CAN i MS-CAN.
Live data.
Kódování vstřiků.
Update softwaru.
Servisní procedury.
Vynucená regenerace DPF.
Programování.
Kódování.
Adaptace.
Podporované moduly:
GEM, IPC, DDM, PDM, RDDM, RPDM, AHCM, PAM, ACU, SRM,
KVM, IPMA, SODL, SODR, BCM, TCM, PCM, ABS, HEC, EHPAS,
CCM, PSCM, HCM, RCM, SASM, FACM, ACM, SRM, SDDJ.
Možno použít se software:
FoCCCus, Forscan + mnoho univerzálních OBD2/EOBD programů.
Elmconfig (pouze na 38400 baudů, program nutno "spustit jako správce")
FIAT Multiecuscan.