- Úvod
- Diagnostické kabely
- ELM327 univerzální diagnostika
- FIAT "SERVIS PROXI" PROFI ELM327 FT232 + PIC18F25K80 pro Multiecuscan, ELM327 v1.4, Alfa Romeo, Lancia, FiatECUScan
FIAT "SERVIS PROXI" PROFI ELM327 FT232 + PIC18F25K80 pro Multiecuscan, ELM327 v1.4, Alfa Romeo, Lancia, FiatECUScan
- TOP produkt

- Kompletní specifikace
- Komentáře 20
- Ke stažení
- Související zboží12
- FIAT "SERVIS PROXI" PROFI ELM327 FT232 + PIC18F25K80 pro Multiecuscan, ELM327 v1.4, Alfa Romeo, Lancia, FiatECUScanSkladem v Brandýse1 080,00 Kč
PROFI VERZE S FT232 a PIC18F25K80.
DIAGNOSTICKÝ KABEL CAN-BUS + úprava na "servis", 38400 Baud.
V Multiecuscanu je tento kabel při testu označen jako kompatibilní v1.4 a lze s ním dělat vše, co Multiecuscan umí, včetně servisních intervalů, regenerace DPF, proxi aligment apod. (provedena hardwareová úprava).
Náš kabel si necháváme vyrábět na zakázku, abychom měli jistotu, že použité čipy a jejich elektrické zapojení bude vyhovovat nejnáročnějším požadavkům pro OBD2 diagnostiku.
Pro komunikaci s autem je použit mikroprocesor PIC18F25K80, který zvládá kompletní sadu příkazů "ELM327 v1.4".
Pro přenos dat do PC je pak použit převodník FT232. Tento čip umožňuje v případě problémů v komunikaci s autem změnit "latency time" ve vlastnostech virtuálního COM portu, což zmíněné problémy spolehlivě řeší.
To ostatní čipy, jako je čínský CH340 nebo čínský padělek čipu PL2303, neumí. Takové kabely jsou potom k ničemu.
Tento kabel je v záplavě levných čínských padělků padělaných "ELM327" téměř již na vymření. Do levných USB "elmů" se dnes dává cokoli, třeba i čip na BT, který zvládne jen pár příkazů (na to základní to někdy může stačit).
Kabel má provedenu hardwareovou úpravu, aby se domluvil s Multiecuscanem a "servisními" funkcemi.
Aktuálně vyráběné "ELM" kabely většinou nefungují 100% s Multiecuscanem a návody na internetu popisují úpravy starších typů, které již nejdou sehnat (v1.4 černý).
Ve spolupráci s majitely vozů značky FIAT/Alfa jsme zkusili upravit různé novější verze kabelů a 100% funkční výsledek Vám zde přinášíme.
Kabel disponuje podporou všech současných pěti standardů, které OBDII zná, takže nezávisle na obsluze umí jak americké, tak evropské značky a dokonce i aktuální CAN-BUS.
Auto musí podporovat normu EOBD OBD2, v praxi se jedná o benzíny vyrobené v EU nejpozději od 2001 a nafty od 2004.
Adaptér s čipem kompatibilním s ELM327 nahrazuje současnou kombinaci adaptérů ELM323, ELM320 i ELM322 a navíc přidává podporu nového rozhraní CAN-BUS.
Nejuniverzálnější diagnostika podporuje:
evropská vozidla ISO,CAN
americká vozidla ISO,VPW,PWM,CAN
vozidla koncernu Ford PWM,CAN
asijská vozidla ISO,CAN
vozidla GM VPW,CAN
Podporuje protokoly:
- ISO15765-4 CAN
- ISO14230-4 KWP2000
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
Umožňuje provádět následující operace:
Čtení diagnostických chybových kódů a zobrazení jejich významů více než 3000 kódů v databázi
Smazat chybové kódy a vypnutí MIL "Check Engine" light
Zobrazení aktuální dat z čidel:
Motor RPM
Vypočtená hodnota zatížení
Teplota chladiva
Stav palivového systému
Aktuální rychlost vozu
Tlak v sacím potrubí
Teplota nasávaného vzduchu
Průtok vzduchu
Absolutní poloha škrticí klapky
Status palivového systému
Tlak paliva
a mnoho dalších funkcí v závislosti na podpoře vozidla.
Tento adaptér není určen pro programy VAG-COM.
Zákazníci k nám jezdí osobně pro vyzkoušení z celé republiky, když udělají špatnou zkušenost s jinými "taky kabely"!
Software a návod naleznete v sekci KE STAŽENÍ